Social Icons

donderdag 5 september 2013

Zon, zon, zon en memory moments

Kleurrijke zonsopgang, zonnebloemen vechtend tegen de wind en veel te intense middagzon om in te fietsen. Maar klagen doen we zeker niet. Ik heb 2 dagen voorsprong en zit op een kleine 60 km van de meet in Quillan. Ik hou halt aan het Lac de Montbel, een camping met bar-restaurant aan een groot zwemmeer met strand. Meer moet dat niet zijn. Onderweg reed ik door Mirepoix, een middeleeuws  stadje met houten galerijen en vakwerkhuizen. In een plaatselijk restaurantje zat een Belg naast mij. Hij heeft hier een huis en doet mee aan couchsurfing. Hij had heel veel interesse voor mijn reisroute, toen kwam de dienster met nog wat kaartmateriaal, en bij mijn vertrek namen ze nog wat foto's. Het zijn die momenten die nog lang gaan bijblijven.